139-1253
Показатели приёма выпускников 9 класса в средне-образовательных, профессиональных учреждениях в 2016/2017 учебных годах в Юнусабадском районе
Показатели приёма выпускников 9 класса в средне-образовательных, профессиональных учреждениях в 2016/2017 учебных годах в Юнусабадском районе
Хокимият города Ташкента
Asamov Maxmud Sunnatullaevich
Телефон: +99871 233-40-26
Почта: info@tashkent.uz
Веб сайт: www.tashkent.uz
30.06.2016 14:42
30.06.2016 14:44
0.0
| # | Учебное заведение / наименование профессии | Код профессии | План приёма |
|---|---|---|---|
| 21 | Тошкент молия институти қошидаги молия академик лицейи | - | 180 |
| 22 | Табиий фанлар | - | 270 |
| 23 | Тошкент педиатрия тиббиёт институти қошидаги Юнусобод академик лицейи | - | 270 |
| 24 | Ижтимоий гуманитар фанлар | - | 30 |
| 25 | Юнусобод дизайн касб-ҳунар коллежи | - | 270 |
| 26 | Юнусобод компьютер технологиялари касб-ҳунар коллежи | - | 270 |
| 27 | Тошкент телекоммуникация технологиялари касб-ҳунар коллежи | - | 450 |
| 28 | Юнусобод машинасозлик касб-ҳунар коллежи | - | 480 |
| 29 | Тошкент туризм касб-ҳунар коллежи | - | 570 |
| 30 | Тошкент давлат шарқшунослик институти қошидаги Юнусобод академик лицейи | - | 240 |
| 31 | Дизайнер | 3150901 | 60 |
| 32 | Ландшафтлар дизайнери | 3150904 | 30 |
| 33 | Молиявий масалалар бўйича кичик мутахассис | 3230601 | 60 |
| 34 | Банк иши мутахассиси | 3230701 | 120 |
| 35 | Бухгалтер | 3230901 | 30 |
| 36 | Бухгалтер | 3230901 | 90 |
| 37 | Электр станциялари ва электр тармоқлари ускуналарига хизмат кўрсатиш, таъмирлаш ва монтаж қилиш бўйича электромонтёр | 3310201 | 60 |
| 38 | Электр станциялари ва электр тармоқлари ускуналарига хизмат кўрсатиш, таъмирлаш ва монтаж қилиш бўйича электромонтёр | 3310201 | 30 |
| 39 | Автомобилларни бўяш ва кузов ишлари бўйича техник-механиг | 3310602 | 30 |
| 40 | Автомобилларни таъмирлаш ва техник хизмат кўрсатиш бўйича техник-механик | 3310603 | 90 |
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии. Пожалуйста авторизируйтесь или зарегистрируйтесь в системе.