16-1757
Фонд информационно-ресурсных центров высшего образования
Фонд информационно-ресурсных центров высшего образования
Министерство высшего и среднего специального образования Республики Узбекистан
Timur Samiyev
Телефон: +99871 148-14-87
Почта: ax@edu.uz
Веб сайт: www.edu.uz
19.08.2016 17:11
28.02.2019 12:18
0.0
Порядок | Code | Тип элемента | Наименование (Рус) | Наименование (Узб) | Обязательный | Длина |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | G1 | Строка | Наименования ВУЗа | ОТМ номи | 1 | 522 |
2 | G2 | Строка | АРМга ажратилган штат бирлиги | АРМга ажратилган штат бирлиги | 0 | 6 |
3 | G3 | Строка | Барча ходимлар сони (асосий+ўриндош) | Барча ходимлар сони (асосий+ўриндош) | 1 | 6 |
4 | G4 | Вещественный | Асосий штатда ишлаётган ходимлар сони | Асосий штатда ишлаётган ходимлар сони | 1 | 4 |
5 | G5 | Вещественный | Улардан олий маълумотлилари сони | Улардан олий маълумотлилари сони | 0 | 1 |
6 | G6 | Вещественный | Фоизи | Фоизи | 0 | 4 |
7 | G7 | Вещественный | Улардан "Кутубхонашунослик" ТЙларини битирганлари сони | Улардан "Кутубхонашунослик" ТЙларини битирганлари сони | 0 | 1 |
8 | G8 | Вещественный | Ўриндошлик асосида ишлаётган ходимлар сони | Ўриндошлик асосида ишлаётган ходимлар сони | 0 | 1 |
9 | G9 | Вещественный | ЎМКҲТ ва УЎТМ ни битирганлари сони | ЎМКҲТ ва УЎТМ ни битирганлари сони | 0 | 2 |
10 | G10 | Вещественный | фоизи | фоизи | 0 | 4 |
11 | G11 | Вещественный | Улардан "Кутубхонашунослик"ни битирганлари сони | Улардан "Кутубхонашунослик"ни битирганлари сони | 0 | 2 |
12 | G12 | Вещественный | АРМАТ мавжудлиги (бор бўлса 1, йўқ бўлса 0) | АРМАТ мавжудлиги (бор бўлса 1, йўқ бўлса 0) | 0 | 1 |
13 | G13 | Вещественный | АИБС (бор бўлса 1, йўқ бўлса 0) | АИБС (бор бўлса 1, йўқ бўлса 0) | 0 | 1 |
14 | G14 | Вещественный | ИРБИС (бор бўлса 1, йўқ бўлса 0) | ИРБИС (бор бўлса 1, йўқ бўлса 0) | 0 | 1 |
# | Наименования ВУЗа | АРМга ажратилган штат бирлиги | Барча ходимлар сони (асосий+ўриндош) | Асосий штатда ишлаётган ходимлар сони | Улардан олий маълумотлилари сони | Фоизи | Улардан "Кутубхонашунослик" ТЙларини битирганлари сони | Ўриндошлик асосида ишлаётган ходимлар сони | ЎМКҲТ ва УЎТМ ни битирганлари сони | фоизи | Улардан "Кутубхонашунослик"ни битирганлари сони | АРМАТ мавжудлиги (бор бўлса 1, йўқ бўлса 0) | АИБС (бор бўлса 1, йўқ бўлса 0) | ИРБИС (бор бўлса 1, йўқ бўлса 0) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21 | Тошкент давлат шарқ | 22 | 22 | 20 | 1 | 100 | 0 | 2 | 14 | 16 | 7 | 1 | 0 | 1 |
22 | Нукус давлат педаго | 24 | 24 | 25 | 0 | 100 | 0 | 0 | 16 | 16 | 7 | 1 | 0 | 0 |
23 | Тошкент тўқимачилик | 26 | 25 | 25 | 0 | 96,2 | 0 | 0 | 16 | 16 | 3 | 1 | 0 | 0 |
24 | Тошкент ирригация в | 34 | 26 | 26 | 0 | 76,5 | 0 | 0 | 9 | 9 | 6 | 1 | 0 | 1 |
25 | Навоий давлат кончи | 26 | 26 | 26 | 1 | 100 | 0 | 2 | 13 | 15 | 12 | 1 | 0 | 0 |
26 | Қўқон давлат педаго | 26 | 26 | 26 | 0 | 100 | 0 | 0 | 4 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 |
27 | Самарқанд давлат че | 27 | 26 | 25 | 1 | 96,3 | 0 | 1 | 7 | 8 | 0 | 1 | 0 | 0 |
28 | Андижон машинасозли | 27 | 27 | 29 | 0 | 100 | 0 | 0 | 14 | 14 | 8 | 1 | 0 | |
29 | Самарқанд иқтисодиё | 27 | 27 | 25 | 2 | 100 | 0 | 4 | 3 | 7 | 2 | 1 | 0 | 0 |
30 | Тошкент ахборот тех | 33 | 29 | 29 | 0 | 87,9 | 0 | 0 | 15 | 15 | 11 | 1 | 0 | 0 |
31 | Тошкент тиббиёт пед | 29 | 29 | 29 | 0 | 100 | 0 | 0 | 11 | 11 | 1 | 1 | 0 | 0 |
32 | Наманган мухандисли | 31 | 29 | 29 | 0 | 93,5 | 0 | 0 | 16 | 16 | 12 | 1 | 0 | 0 |
33 | Миллий рақс ва хоре | 4 | 3 | 3 | 0 | 75 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
34 | Тошкент шахридаги П | 3 | 3 | 5 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
35 | Тошкент давлат техн | 4 | 3 | 3 | 0 | 75 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
36 | Тошкент ахборот тех | 3 | 3 | 3 | 0 | 100 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
37 | Тошкент ахборот тех | 3 | 3 | 3 | 1 | 100 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
38 | Тошкент ахборот тех | 3 | 3 | 3 | 0 | 100 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
39 | Ўзбекистон журналис | 5 | 3 | 1 | 0 | 60 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
40 | """Ипак йўли"" тури | 3 | 3 | 5 | 0 | 100 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии. Пожалуйста авторизируйтесь или зарегистрируйтесь в системе.