44-283
ISBN номера, выданные за 2015
ISBN номера, выданные за 2015
Национальная библиотека Узбекистана им. А. Навои
18.06.2015 11:46
24.06.2015 14:27
4.0
Порядок | Code | Тип элемента | Наименование (Рус) | Наименование (Узб) | Обязательный | Длина |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | G1 | Строка | Издательство | Nashriyot | 1 | 100 |
2 | G2 | Строка | Номер ISBN | ISBN raqami | 1 | 20 |
3 | G3 | Строка | Автор | Muallif | 1 | 255 |
4 | G4 | Строка | Наименование книг | Kitob nomi | 1 | 255 |
5 | G5 | Строка | Сфера | Kitobning yo'nalishi | 1 | 100 |
6 | G6 | Строка | Язык | Kitobning tili | 1 | 50 |
7 | G7 | Строка | Формат, объём страница | Formati, varoqlari soni | 1 | 20 |
8 | G8 | Строка | Тиражи | Tirajlar | 1 | 10 |
# | Издательство | Номер ISBN | Автор | Наименование книг | Сфера | Язык | Формат, объём страница | Тиражи |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
321 | Адабиёт учқунлари нашриёти | 978-9943-987-40-1 | Mustafo Najobiy Bursali | Hazrati uvays Qaraniy | tarixiy risola | uzb | 190bet, 12.0bt | 100 |
322 | Extremum press нашриёти | 978-9943-4105-4-1 | Исфандиёр ЛАТИПОВ | КЕКСАЛАРНИ ЭЪЗОЗЛАБ, ДУОСИНИ ОЛАЙЛИК | Tavsiyalar | O‘zbekcha | 80 | 40000 |
323 | Бактрия пресс нашриёти | 978-9943-4506-1-5 | TashmatovU., Ismatova N., Omonova М. | Uzbek Folk Singing | Teacher’s Manual | англ | 64 стр | 50 |
324 | Бактрия пресс нашриёти | 978-9943-4506-4-6 | Abdullaeva G., Ermatov D., Isakulova N. | Uzbek Folk Games | Teacher’s Manual | англ | 66 стр | 50 |
325 | Ноширлик ёғдуси нашриёти | 978-9943-310-71-1 | “ABITURIYENT” газетаси тахририяти | testlar to'plami TARIX | test | uz | 128 bet | 5000 |
326 | Ноширлик ёғдуси нашриёти | 978-9943-310-72-8 | “ABITURIYENT” газетаси тахририяти | testlar to'plami matematika | test | uz | 96 | 5000 |
327 | Ноширлик ёғдуси нашриёти | 978-9943-310-75-9 | “ABITURIYENT” газетаси тахририяти | testlar to'plami Ingliz tili | test | Ingliz | 120 | 5000 |
328 | Ноширлик ёғдуси нашриёти | 978-9943-310-76-6 | “ABITURIYENT” газетаси тахририяти | testlar to'plami ona-tili va adabiyot | test | uz | 104 bet | 5000 |
329 | Ноширлик ёғдуси нашриёти | 978-9943-310-77-3 | “ABITURIYENT” газетаси тахририяти | testlar to'plami biologiya | test | uz | 96 bet | 5000 |
330 | Ноширлик ёғдуси нашриёти | 978-9943-310-74-2 | “ABITURIYENT” газетаси тахририяти | testlar to'plami Fizika | testlar to'plami | uz | 104 | 5000 |
331 | Адабиёт учқунлари нашриёти | 978-9943-4395-4-2 | Barkamol avlod respublika bolalar badiiy ijodiyot markazi | Barkamol avlodni tarbiyalashda o'zbek xalq og'zaki ijodining o'rni | uslubiy qo'llanma | uzb, kiril | 320bet, 20.0bt | 430 |
332 | Хоразм нашриёти | 978-9943-4461-3-7 | Shonazar Xudoynazarov, Nazirbibi Saparova | Matematika fanidan "O'quvchilarni fan olimpiadalariga tayyorlash usullari" mavzusida uslubiy qo'llanma | uslubiy qo'llanma | O'zbekcha lotin | 24 bet | 300 |
333 | Файласуфлар миллий жамияти | 978-9943-391-88-8 | D.A.Saliyeva, E.Ergashev | O`zingni angla | uslubiy qo`llanma | o`zbekcha | 5.5 bosma taboq, 88 | 100 |
334 | Урганч давлат университети | 978-9943-4482-8-5 | M.Rahimov, R.Ro`zmetov | Sport mashg`ulotlarining nazariy va uslubiy asoslari | uslubiy qo`llanma | 2,7 b/t | 500 | |
335 | Урганч давлат университети | 978-9943-4483-8-4 | M.Jumaniyozova | Etnografik dala amaliyoti o`tkazish bo`yicha dastur va uslubiy tavsiyalar | uslubiy qo`llanma | 100 | 3000 | |
336 | Урганч давлат университети | 978-9943-4484-0-7 | S.Matkarimova | Fan va texnika tarixi | uslubiy qo`llanma | 100 | 5000 | |
337 | Урганч давлат университети | 978-9943-4484-5-2 | I.S.Abdullaev va boshq. | Marketing | uslubiy qo`llanma | 100 | 500 | |
338 | Урганч давлат университети | 978-9943-4484-7-6 | B.Abdullaeva | Xalq dostonlarida nazmning badiiy-estetik funksiyasi | uslubiy qo`llanma | 100 | 500 | |
339 | Урганч давлат университети | 978-9943-4516-8-1 | N.Rajabov, R.Boltaev | Istiqlol nashidasi | uslubiy qo`llanma | 5 | 500 | |
340 | Урганч давлат университети | 978-9943-4516-9-8 | D.G`ayipov | “Milliy uyg`onish davri o`zbek adabiyoti” fanidan test savollari | uslubiy qo`llanma | 2,8 | 50 |
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии. Пожалуйста авторизируйтесь или зарегистрируйтесь в системе.