44-283
ISBN номера, выданные за 2015
ISBN номера, выданные за 2015
Национальная библиотека Узбекистана им. А. Навои
18.06.2015 11:46
24.06.2015 14:27
4.0
Порядок | Code | Тип элемента | Наименование (Рус) | Наименование (Узб) | Обязательный | Длина |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | G1 | Строка | Издательство | Nashriyot | 1 | 100 |
2 | G2 | Строка | Номер ISBN | ISBN raqami | 1 | 20 |
3 | G3 | Строка | Автор | Muallif | 1 | 255 |
4 | G4 | Строка | Наименование книг | Kitob nomi | 1 | 255 |
5 | G5 | Строка | Сфера | Kitobning yo'nalishi | 1 | 100 |
6 | G6 | Строка | Язык | Kitobning tili | 1 | 50 |
7 | G7 | Строка | Формат, объём страница | Formati, varoqlari soni | 1 | 20 |
8 | G8 | Строка | Тиражи | Tirajlar | 1 | 10 |
# | Издательство | Номер ISBN | Автор | Наименование книг | Сфера | Язык | Формат, объём страница | Тиражи |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
921 | Академнашр нашриёти | 978-9943-985-45-2 | Orzigul Hamroyeva | Ona tili fanidan savol-javob 8000 savolga 8000 javob | ilmiy-ommabop | uzbekcha | 320 | 3000 |
922 | Академнашр нашриёти | 978-9943-985-51-3 | Комилжон Жўраев | Транслатология | илмий-оммабоп | узбекча | 320 | 1000 |
923 | Янги аср авлоди нашриёти | 978-9943-27-508-9 | Ўлмас Умарбеков | Одам бўлиш қийин | адабий-бадиий | узбек-кирилл | 320 | 10000 |
924 | Янги аср авлоди нашриёти | 978-9943-27-534-8 | Жанни Родари | Рим эртаклари | адабий-бадиий | ўзбек-кирилл | 320 | 5000 |
925 | Янги аср авлоди нашриёти | 978-9943-27-536-2 | Габриел гарсиа Маркес | Ошкора қотиллик қиссаси | қисса | ўзбек-кирилл | 320 | 5000 |
926 | Билим нашриёти | 978-9943-4429-8-6 | У.Исмаилов | Дийханшылык илим изертлеу тийкарлары менен | методик колланба | каракалпак (латын) | 320 | 500 |
927 | Ворис нашриёти | 978-9943-978-08-9 | А. Бурхонов | Инновацион менежмент | Учебное пособие | Узбекский | 320 | 100 |
928 | Шарқ нашриёти | 978-9943-26-291-1 | Эрих Мария Ремарк | Уч оғайни | адабиёти | кирилл | 320 | 3450 |
929 | Шарқ нашриёти | 978-9943-26-323-9 | М.Я. Вигодский | Элементар математикадан маълумотнома | ўқув қўлланма | ўзбек (кирилл) | 320 | 4650 |
930 | Шарқ нашриёти | 978-9943-26-331-4 | А. Н. Арипов | Цифровые радиорелейные системы передачи | учебник | русский | 320 | 2000 |
931 | Шарқ нашриёти | 978-9943-26-333-8 | Жадсон Филиппси | Лейквьюдаги ҳодиса | детектив | ўзб (кирилл) | 320 | 2000 |
932 | Ўзбекистон нашриёти | 978-9943-28-262-9 | Олий Мажлис | Международные наблюдатели о выборах в законадательную палату Олий Мажлиса Республики городские кенгаш народных депутатов | Расмий нашр | ўзбек | 320 бет | 1000 |
933 | Давр пресс нашриёти | 978-9943-984-24-0 | Дейл Карнеги (таржимон Ф. Ражабов) | Дўстлар топиш сири | оммабоп | ўзбек | 320 бет | 2000 |
934 | Адабиёт учқунлари нашриёти | 978-9943-4395-1-1 | XXI asr kutubxonasidan | Birgalikda biz kuchmiz | maqolalar to'plami | uzb, kiril | 320bet, 20.0bt | 500 |
935 | Адабиёт учқунлари нашриёти | 978-9943-4395-2-8 | Z.Tovboev, Y.Akbarov | "Barkamol avlod" bolalar markazlari pedagog xodimlari uchun huquqiy-me'yoriy hujjatlar to'plami | qo'llanma | uzb, kiril | 320bet, 20.0bt | 1100 |
936 | Адабиёт учқунлари нашриёти | 978-9943-4395-3-5 | Z.Tovboev, Y.Akbarov | "Barkamol avlod" bolalar markazlari uchun uslubiy qo'llanma va tavsiyanomalar to'plami | qo'llanma | uzb, kiril | 320bet, 20.0bt | 1100 |
937 | Адабиёт учқунлари нашриёти | 978-9943-4395-4-2 | Barkamol avlod respublika bolalar badiiy ijodiyot markazi | Barkamol avlodni tarbiyalashda o'zbek xalq og'zaki ijodining o'rni | uslubiy qo'llanma | uzb, kiril | 320bet, 20.0bt | 430 |
938 | Адабиёт учқунлари нашриёти | 978-9943-987-31-9 | А.Ашрабов | Новые методы и модели в механике желозобетона | монография | рус | 320стр , 20.0 | 100 |
939 | Хоразм нашриёти | 978-9943-4487-8-0 | Рузимбой Оллаёров | "Афсоналар улкаси" | хазорасп тарихига оид афсоналар | узбек кирилл | 325 | 200 |
940 | Хаттот пресс нашриёти | 978-9943-4486-3-6 | A.Tilavov | Tarbiya kitobi | Bolalar tarbiyasi | Uzb (lotin) | 328 | 3000 |
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии. Пожалуйста авторизируйтесь или зарегистрируйтесь в системе.