44-283
ISBN номера, выданные за 2015
ISBN номера, выданные за 2015
Национальная библиотека Узбекистана им. А. Навои
18.06.2015 11:46
24.06.2015 14:27
4.0
Порядок | Code | Тип элемента | Наименование (Рус) | Наименование (Узб) | Обязательный | Длина |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | G1 | Строка | Издательство | Nashriyot | 1 | 100 |
2 | G2 | Строка | Номер ISBN | ISBN raqami | 1 | 20 |
3 | G3 | Строка | Автор | Muallif | 1 | 255 |
4 | G4 | Строка | Наименование книг | Kitob nomi | 1 | 255 |
5 | G5 | Строка | Сфера | Kitobning yo'nalishi | 1 | 100 |
6 | G6 | Строка | Язык | Kitobning tili | 1 | 50 |
7 | G7 | Строка | Формат, объём страница | Formati, varoqlari soni | 1 | 20 |
8 | G8 | Строка | Тиражи | Tirajlar | 1 | 10 |
# | Издательство | Номер ISBN | Автор | Наименование книг | Сфера | Язык | Формат, объём страница | Тиражи |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
81 | АРТ ФЛЕКС нашриёти | 978-9943-345-92-8 | Saidov A., Turayev A. | Activities of the Public Fund and Parliamentary Commission aimed at implementing the «Concept of intensification of democratic reforms and formation of the civil society in the country» in charts and statistics ( Деятельность Общественного фонда и Пар | broshura | ingliz | 48 bet | 300 |
82 | Ноширлик ёғдуси нашриёти | 978-9943-310-75-9 | “ABITURIYENT” газетаси тахририяти | testlar to'plami Ingliz tili | test | Ingliz | 120 | 5000 |
83 | Ғафур Ғулом нашриёти | 978-9943-03-623-9 | JAMOA | Scale up (workbook course 1) | darslik | ingliz tilida | 90 | 1670 |
84 | Ғафур Ғулом нашриёти | 978-9943-03-624-6 | Jamoa | Scale up (workbook course 2) | darslik | ingliz tilida | 74 | 1670 |
85 | Ғафур Ғулом нашриёти | 978-9943-03-625-3 | Jamoa | Scale up (workbook course 3) | darslik | ingliz tilida | 74 | 1670 |
86 | Ғафур Ғулом нашриёти | 978-9943-03-626-0 | Jamoa | Scale up (student`s book 1) | darslik | ingliz tilida | 106 | 1670 |
87 | Ғафур Ғулом нашриёти | 978-9943-03-627-7 | Jamoa | Scale up (student`s book 2) | darslik | ingliz tilida | 82 | 1670 |
88 | Ғафур Ғулом нашриёти | 978-9943-03-628-4 | Jamoa | Scale up (student`s book 3) | darslik | ingliz tilida | 82 | 1670 |
89 | Ғафур Ғулом нашриёти | 978-9943-03-629-1 | Jamoa | Scale up (teacher`s book 1) | metodik qo`llanma | ingliz tilida | 120 | 1670 |
90 | Ғафур Ғулом нашриёти | 978-9943-03-630-7 | Jamoa | Scale up (teacher`s book 2) | metodik qo`llanma | ingliz tilida | 98 | 1670 |
91 | Ғафур Ғулом нашриёти | 978-9943-03-631-4 | Jamoa | Scale up (teacher`s book 3) | metodik qo`llanma | ingliz tilida | 98 | 1670 |
92 | Наманган нашриёти | 978-9943-977-33-4 | Faxriddin RAHMATOV | Ommabop ingliz tili kursi | o`quv uslubiy qo`llanma | ingliz, o`zbek | 136 | 5000 |
93 | Олмос қилич нашриёти | 978-9943-4472-7-1 | Muhammadjon Abduvaliyev va boshq. | ENGLISH SPET BY STEP (Ingliz tili qadam-baqadam) | uslubiy qo’llanma | ingliz-o‘zbek | 68 bet, 4,25 bosma t | 2000 |
94 | Наманган нашриёти | 978-9943-977-54-9 | Nurimuhammad Xolmirzayev | Learn English! | o'quv-ommabop nashr | inglizcha | 24 sahifa | 5000 |
95 | Наманган нашриёти | 978-9943-977-55-6 | tuzuvchi: B.Jo'rabayev | Little red riding hood / ENGLISH FAIRY TALES FOR CHILDREN | o'quv-uslubiy | inglizcha | 48 bet | 2000 |
96 | Янги китоб нашриёти | 978-9943-4001-0-8 | Aziza Fathullayeva,Madina Jo‘raqulova | Ingliz tili fanidan yangi 55-variantlik savol-javoblar to‘plami | Ma'lumotnoma | Inglizcha | 256-bet | 5000 |
97 | Қорақалпоғистон нашриёти | 978-9943-981-27-0 | Е. Д. Kутыбаева хам баскалр | Пукаралардын озин-ози баскарыу уйымларынын жамийетлик кадагалауды амелге асырыуы бойынша амелий колланба | Окыу колланба | kk | 4,5 | 100 |
98 | Қорақалпоғистон нашриёти | 978-9943-981-28-7 | Абдикадир Кайыпов | Шукирлик | Поэзия | kk | 5 | 1000 |
99 | Қорақалпоғистон нашриёти | 978-9943-981-30-0 | Торениязов E | Ауыл хожалык егинлеринин зыянкеслери хам оларга карсы гурес илажлары. | Окыу колланба | kk | 2 | 100 |
100 | Қорақалпоғистон нашриёти | 978-9943-981-37-9 | Абдисайыт Пахратдинов | Аббаз шайыр хакыйкый халык шайыры хам халык кыссаханы болды | Илимий | kk | 6,75 | 500 |
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии. Пожалуйста авторизируйтесь или зарегистрируйтесь в системе.