44-283
ISBN номера, выданные за 2015
ISBN номера, выданные за 2015
Национальная библиотека Узбекистана им. А. Навои
18.06.2015 11:46
24.06.2015 14:27
4.0
Порядок | Code | Тип элемента | Наименование (Рус) | Наименование (Узб) | Обязательный | Длина |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | G1 | Строка | Издательство | Nashriyot | 1 | 100 |
2 | G2 | Строка | Номер ISBN | ISBN raqami | 1 | 20 |
3 | G3 | Строка | Автор | Muallif | 1 | 255 |
4 | G4 | Строка | Наименование книг | Kitob nomi | 1 | 255 |
5 | G5 | Строка | Сфера | Kitobning yo'nalishi | 1 | 100 |
6 | G6 | Строка | Язык | Kitobning tili | 1 | 50 |
7 | G7 | Строка | Формат, объём страница | Formati, varoqlari soni | 1 | 20 |
8 | G8 | Строка | Тиражи | Tirajlar | 1 | 10 |
# | Издательство | Номер ISBN | Автор | Наименование книг | Сфера | Язык | Формат, объём страница | Тиражи |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1121 | Ўқитувчи нашриёти | 978-9943-02-860-9 | З.С.Киямова ва б. | Немис тили, 5- синф | дарслик | немис | 208 бет | 38191 |
1122 | Ўқитувчи нашриёти | 978-9943-02-898-2 | С.Рахмонов ва б. | Француз тили, 3- синф рус мактаблари учун | дарслик | француз | 128 бет | 393 |
1123 | Мехридарё нашриёти | 978-9943-351-38-7 | М.Н.Каримова,Ш.Ш.Щомарадова | Заболевание кишечника у детей | учебное пособие для студентов | русский | 7,5 усл.печ.листов | 40 |
1124 | Фан ва технологиялар босмахонаси | 978-9943-983-49-6 | ABROR ERNAZAROV | O‘ZBEKISTONDA MILLIY DAVLATCHILIK VA DAVLAT BOSHQARUV SIYOSATINING FALSAFIY PARADIGMALARI | qo‘llanma | Uzb-lotin | 64 | 40 |
1125 | Қорақалпоғистон нашриёти | 978-9943-981-29-4 | Qazaqbay A’metov | Qon’i’raw | Poeziya | kk-latin | 2,25 | 400 |
1126 | Сурхон нашриёти | 978-9943-4522-1-3 | Сайфиддин Холбоев | Хаёт гузал | шеърлар | узбек-кирил | 32 б. | 400 |
1127 | Ўқитувчи нашриёти | 978-9943-02-896-8 | С.А.Азимов | Мехнат таълими (Дурадгорлик) Имконияти чекланган болалар учун ихтисослаштирилган давлат таълими муассасаларининг 5- синфи учун дарслик | дарслик | узбек (лотин) | 96- бет | 400 |
1128 | Урганч давлат университети | 978-9943-4484-1-4 | Jamoa | “Mintaqa ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishining demografik muammolari” Respublika ilmiy-amaliy anjumani materiallari to`plami (1-jild) | ilmiy | 100 | 400 | |
1129 | Шарқ нашриёти | 978-9943-26-324-6 | Иқбол Мирзо | Ёшлик дафтари | шеърлар | ўзбек (кирилл) | 156 | 4000 |
1130 | Extremum press нашриёти | 978-9943-4105-4-1 | Исфандиёр ЛАТИПОВ | КЕКСАЛАРНИ ЭЪЗОЗЛАБ, ДУОСИНИ ОЛАЙЛИК | Tavsiyalar | O‘zbekcha | 80 | 40000 |
1131 | Миллий энциклопедия нашриёти | 978-9943-07-353-1 | Б.Болтабаев и др | Информатика ва хисоблаш асослари | дарслик | узбек (лотин) | 144 | 421734 |
1132 | Чўлпон нашриёти | 978-9943-05-744-9 | Б. Болтаев и др. | Информатика ва хисоблаш техникаси асослари 9 синф | Учебник | Узбек/латын | 160 стр | 426540 |
1133 | Чўлпон нашриёти | 978-9943-05-745-6 | Б. Болтаев и др. | Информатика и основы вычислительной техники 9 класс | Учебник | Рус/кирилл | 160 стр | 42943 |
1134 | Янгийўл полиграф сервис нашриёти | 978-9943-979-24-6 | КОСТЕЦКИЙ В.А. , ДОБРОЛИНСКАЯ Г.В. , СЕРГЕЕВА Н.И. | Идея национальной независимости и основы духовности 9 класс | Учебник | Русский | 128 | 42943 |
1135 | Адабиёт учқунлари нашриёти | 978-9943-4395-4-2 | Barkamol avlod respublika bolalar badiiy ijodiyot markazi | Barkamol avlodni tarbiyalashda o'zbek xalq og'zaki ijodining o'rni | uslubiy qo'llanma | uzb, kiril | 320bet, 20.0bt | 430 |
1136 | Шарқ нашриёти | 978-9943-26-319-2 | Сергеева Н. | Литература 5 класс | дарслик | русский | 240 | 4500 |
1137 | Ўқитувчи нашриёти | 978-9943-02-864-7 | Р.Икромова ва б. | Она тили, 4- синф | дарслик | узбек (лотин) | 192 бет | 45366 |
1138 | Ўқитувчи нашриёти | 978-9943-02-865-4 | Н.У.Бикбаева ва б. | Математика, 4- синф | дарслик | узбек(лотин) | 208 бет | 453666 |
1139 | Ўқитувчи нашриёти | 978-9943-02-872-2 | К.Махкамжонов ва б. | Жисмоний тарбия, 4- синф | укув кулланма | узбек (лотин) | 176 бет | 453666 |
1140 | Янгийўл полиграф сервис нашриёти | 978-9943-979-19-2 | S.Matchonov va boshq. | O‘qish kitobi 4 sinf | Darslik | O‘zbek | 240 | 453666 |
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии. Пожалуйста авторизируйтесь или зарегистрируйтесь в системе.