625-3735
Перечень зарегистрированных заявок, для участия в ярмарке инновационных продуктов
Перечень зарегистрированных заявок, для участия в ярмарке инновационных продуктов
Агентство по науке и технологиям Республики Узбекистан
Холматов Комил Анваржонович
Телефон: +998712367329
Почта: xka_it@uzscience.uz
Веб сайт: www.uzscience.uz
18.05.2017 16:47
14.07.2017 11:32
0.0
Порядок | Code | Тип элемента | Наименование (Рус) | Наименование (Узб) | Обязательный | Длина |
---|---|---|---|---|---|---|
500 | G1 | Строка | Muassasa nomi | Muassasa nomi | 1 | 150 |
500 | G2 | Текст (строка больше чем 255 символов) | Ishlanma (texnologiya) nomi | Ishlanma (texnologiya) nomi | 1 | 899 |
500 | G3 | Текст (строка больше чем 255 символов) | Texnologiyaning qisqacha mazmuni | Texnologiyaning qisqacha mazmuni | 1 | 3595 |
500 | G4 | Текст (строка больше чем 255 символов) | Istemolchi bo'lishi mumkin bo'lgan soha, tashkilot | Istemolchi bo'lishi mumkin bo'lgan soha, tashkilot | 0 | 685 |
# | Muassasa nomi | Ishlanma (texnologiya) nomi | Texnologiyaning qisqacha mazmuni | Istemolchi bo'lishi mumkin bo'lgan soha, tashkilot |
---|---|---|---|---|
421 | BePro | дастурчилар маркази Сунний йўлдош навигацияси, уяли ва радио алока технологиялари ва ускуналари асосида қурилган ҳаракатдаги объектларнинг географик жойлашинини рўйхатга олиш тизими | Суний йўлдош навигацияси, уяли ва радио алока технологиялари ва ускуналари асосида қурилган ҳаракатдаги объектларнинг географик жойлашинини рўйхатга олиш тизими – “GPS – Агро” ва «GPS – тез ёрдам” | Автотранспорт ҳизматининг кўрсатишга ихтисослашган ва транспорт воситалари бўлган ҳамма корхоналар учун. |
422 | ТАТУ | 3D сканер | 3D-сканер аниқланган физик объект ёки соханинг ташки кўриниши бўйича имкон қадар унинг шаклини аниқлаштириш учун тахлил қилади(М, ранги хақида). Йиғилган маълумотлар объектнинг рақамли уч ўлчовли моделини яратишда қўлланилади. 3Д сканер яратиш бир пайтда ўзаро аниқ устунлик ва камчиликлари ва нархи билан ажралиб турувчи бир неча технологиялар билан ажралиб туради. Шуниггдек объектнинг хажмига қўйиладиган бир қатор чегаралар мавжуд. Хусусан ялтироқ, шаффоф ва ёруғлик нурини қайтарувчи сохаларда муаммолар вужудга келиши мумкин. | Автомобиль саноатида Аэропорт сохасида Транспорт(автобуслар, юк ташувчи) Спорт Армия, Мухофаза, Бошқарув |
423 | АндМИ | Янги ротор поршенли ички ёнув двигателининг тажриба-конструкцияси | Существенным признаком является сама конструкция роторно-поршневого двигателя внутреннего сгорания. Анализ литературы показал, что подобная конструкции до сих пор не разработана. С решением применить тор вместо цилиндра одновременно должны решаться вопросы, связанные с выполнением тактов впуска, сжатия, горения и выпуска, без которых невозможно создать двигатель внутреннего сгорания.Для выполнения этой работы цилиндр (тор) разделён на две камеры, установлены две подвижные перегородки и поршень. Другим существенным преимуществом роторно-поршневого двигателя внутреннего сгорания над своими предшественниками является то, что мощность двигателя можно повысить, внеся незначительные изменения установкой одного или нескольких поршней или установив такую секцию параллельно. Большой плюс изобретения роторно-поршневого двигателя внутреннего сгорания состоит в том что он состоит из простых деталей тел вращения. Предварительные расчеты показывают хорошую техническую характеристику, которую надо подтвердить опытным путем. Литровая мощность двигателя составляет 66,6 литров. | Автомобилсозлик, Энергетика |
424 | АндМИ | Деталь юзасини ишқалаш усули ва ишқалагич | «GM-Uzbekistan»AJавтомобиллари таъмирланган деталларни ишқалаш қайта мослаштирилган (такомиллаштирилган) стендда ва махсус технология(Патент IAP 03685) асосида ўтказилади. Стенднинг асосий ушлаб турувчи қисмлари қайта лойиҳаланди. Ушбу стендда детални ишқалаш таклиф этаётган янги усул, яъни двигател картер таглиги йиғилмаган, яъни очиқ холда олиб борилади. Мазкур усулда детални ишқалаш двигательни совуқ ҳолда ва двигателни юргазиб ҳам ўтказиш мумкин. | Автомобилсозлик, Энергетика |
425 | АндМИ | Қуёш элементли электромобиль | Лойиҳада қўлланиладиган кремний асосли фотоэлектрик қуёш панелларининг ҳар бири 100 Вт қувватга эга бўлиб, 100 донасидан иборат 10 КВт қувватли панеллар батареяси яратилади. Унинг алоҳида қуёш элементли шахобчадаги фойдали майдони 72 м2 бўлиб умумий майдони 75 м2 бўлган том қисмига ўрнатилади. Панелларнинг юзаси горизонтга нисбатан 2 хил (ёзги ва кузги) бурчак остида ўрнатилади. Аккумуляторлар батареясини 80 КВт қувватга мўлжаллаб йиғиш режалаштирилган. Муқобил электр тармоғини яратиш бўйича дастлабки ҳисоблаш-баҳолаш ишлари бажарилган. | Автомобилсозлик, Энергетика |
426 | АндМИ | Ички ёнув двигатели учун ўт олдириш свечаси ва уни ўрнатиш таглиги | Лойиҳанинг мақсади- ташқи электрод ва изоляторнинг орасидаги бўшлиқда қурум, лок ва зангнинг ҳосил бўлишини бартараф этиш эвазига ёнилғи аралашмасининг яхши ёнишини таъминлашдир. Мақсадга эришиш учун одатий узун резьбали ўт олдириш свечасининг Г- симон ташқи электроди узун резьбали қисми билан бирга қирқиб ташланади ва калта резьбали свеча узунлигига келтирилади, марказий электрод ва изолятор эса- бутунлигича қолдирилади. Свеча двигателга таглик орқали ўрнатилади, унинг ички бўшлиғи Лаваль соплоси шаклида ясалган бўлиб, унинг бўйинчаси манфий электрод вазифасини бажаради. Тагликнинг ички бўшлиғидаги Лаваль соплосининг бўйинчасининг икки томонидаги бўшлиқлар конуссимон шаклга келтирилади. Ички ёнув двигатели учун ўт олдириш свечаси ва уни ўрнатиш таглигининг бундай такомилаштирилиш техник ечими шу кунгача адабиётларда қайд этилмаган. Шу сабабли мазкур техник эчим тубдан фарқ қилиш талабларига жавоб беради. | Автомобилсозлик, Энергетика |
427 | АндМИ | Ички ёнув двигателида ҳаво-ёнилғи аралашмасини водород ва озон билан бойитиш технологияси | В разработанной нами установке 40-50% отработавщих газов направляется из отверстия в верхней части глушителя (рис.1) через трубку в специальный водяной бачок с емкостью 1-2 л., где из под воды поднимаясь вверх увлекают с собой пары воды, образуя искусственный туман. Туман через вторую трубку, установленную в верхней части бачка, направляется через воздушный шланг во впускной коллектор двигателя. После воздушного фильтра в воздушный шланг установлен озонатор воздуха (рис.2) в виде цилиндра с металлической внутренней оболочкой и вала, распложенной по оси цилиндра. На вал размещены лопасти с возможностью вращения посредством проходящего воздуха. В озонатор воздуха подводится высокое напряжение (30-40 кВ) посредством специального электронного блока, который преобразует штатное напряжение 12 В. | Автомобилсозлик, Энергетика |
428 | ТДТУ қошидаги ТММ ИТМ | Вертикал шпинделли терим аппаратининг 14 шпинделли барабани | Бугунги кунда Ўзбекистонда етиштирилган пахта хосилини комплекслашган усуллардан файдоланмасдан пахта териш машинасида бир ўтганда 90 % очилган далалардаги ҳосилнинг 90-93 % ни териб олиш долзарб муаммолардан биридир. Марказимизда “БМКБ-Агромаш” ва “ҚХЭМИ” билан биргаликда серияли ишлаб чиқарилаётган ва интенсив пахта териш аппаратлари учун мўжалланган 14 шпинделли барабани ишлаб чиқарилган бўлиб, улар универсал шпинделлар билан жиҳозланган. Ушбу ишланма сериядагиларига нисбатан пахтани 2-3% га кўп териб олиш имкониятига эга. | «Холдинг» компанияси таркибига кирган қишлоқ хўжалик машиналарини ишлаб чиқарувчи заводлар ва фермер хўжаликлари |
429 | ТДТУ қошидаги ТММ ИТМ | Гидравлик юритмалар ўрнатилган пахта териш машинаси | Замонавий пахта териш машиналарининг ресурстежамкор, иш унуми юқори ва шу билан бирга экспортбоб бўлишини таъминлаш зарурати кундан кунга кучайиб бормоқда. Шу боисдан хам марказимизда “БМКБ-Агромаш” ва “ЎзҚХТТССДМ” ташкилотлари билан биргаликда юқорида кўрсатилган талабларга жавоб бера олувчи гидравлик юритмалар билан жиҳозланган МХ-1,8 машинасининг тажриба-саноат намунаси яратилди. Ушбу ишланма МХ-1,8 машинасига кетадиган металл сарфини 500-550 килограммгача қисқартириш имконини беради. | «Холдинг» компанияси таркибига кирган қишлоқ хўжалик машиналарини ишлаб чиқарувчи заводлар ва фермер хўжаликлари |
430 | ТКТИТИ ДУК | Маҳаллий хомашёлар асосида табиий газга ўзига хос ҳид берувчи меркаптанлар олиш технологияси | Асосий мақсад маҳаллий хом ашёлар асосида табиий газга ўзига хос ҳид берувчи меркаптанлар олиш бўлиб, табиий газга олинган меркаптанлар қўшилганда улар ҳид бериш даражаси импорт қилинаётган меркаптанларникидан яхшироқ эканлиги аниқланди. | «Ўзтрансгаз» АК |
431 | СамДУ | Азот ва фосфор таркибли антипиринлар | Енгил ёнувчан материалларни (ёғоч, матолар) қийин ёнадиган формага ўтказувчи кимёвий препаратлар антипиринлар яратиш технологияси яратил-ган. Антипирин воситалари сифатида республикамизда катта миқдорларда мавжуд бўлган осон топиладиган ва арзон препаратлардан (аммофос, оҳак, ош тузи, натрий гидрокарбонат, диаммоний фосфат ва бошқалар) фойдаланиш имкониятлари мавжуд. | «Пахтасаноат» МЧЖ, Кимё, металлургия корхонаси |
432 | ТАТУ | “Andorid Bluetooth Chat” дастури | Мазкур мобил илова Blutetoothдан фойдаланиб, файлларни кучиришдан ташқари, суҳбатлашиш имкониятини яратади. Бир нечта Android қурилмалар билан богланишни амалга оширади. | Andorid телефонлардан фойдаланувчилар учун |
433 | Травматология ва ортопедия институти | Тизза қопқоғининг диспластик ва посттравматик латерал одатий чиқишларини жаррохлик йўли билан даволаш усули | Тизза қопқоғининг бўғимдан ташқари юзасидан 45о бурчак остида иккита кўндаланг туннел хосил қилинади. Сон нозик мускули фасциясидан тайёрланган боғлам туннел орқали олиб ўтилади ва ички дўнгнинг медиал юзасига махсус шуруп билан махкамланади. Усулнинг асосий афзалликлари -мушакларнинг анатомик бутунлигини ва тонусини сақлаш, жаррохлик жараёнини осонлаштириш, қайта чиқишнинг олдини олиш, пателло-феморал бўғим артрозини профилактика қилиш имконини беради. | 90 см |
434 | Травматология ва ортопедия институти | Сон суяги синишларини даволаш учун мослама | Сон суяги синишларини даволашда ишлатишга мўлжалланган металл мослама сон суяги шаклига мос холатда эгилган. Винтлар ўтказиш учун тешиклари бир чизиқда эмас, бир неча чизиқда жойлашган. Бундан ташқари, пластинанинг ёнбош томонида симлар учун кўндаланг тешиклар ҳам ясалган. Мосламанинг ички юзасида уч қиррали дўнглик ва дўнглараро серкляж учун кўндаланг тешиклар бор. Пластинанинг бундай конструкцияси суяклар майдаланиб синганда, айниқса, перипротез синиқларида суяк бўлакларини мустаҳкам бирлаштириш имконини беради. | 90 см |
435 | Травматология ва ортопедия институти | Умуртқа поғонаси дегенератив жароҳатларини даволаш учун қурилма | Умуртқа таналариаро стабиллаш учун ишлаб чиқилган металл мослама (кейдж) ғовакли, винт резбали цилиндрик формага эга. Биомеханик текширув ва изланишлар натижалари бўйича, кейдж мосламаси ўрнатилган умуртқа таянч-харакат комплекси мустахкам бўлади, эгилиш, ёнга букилиш, тўғриланиш холатларида вертикал ўки бўйича оғирликни сақлайди. | 90 см |
436 | АндМИ | Юқори марганецли ишқаланишга чидамли пўлат ишлаб чиқариш | Юқори марганецли ишқаланишга чидамли пўлат эритилиб,кимё-вий таркиби 1.1%С (углерод) | 13%Мn (марганец)дан иборат қотишманинг структураси аустенит холатида бўлиб юқори кучланишда ишқаланишга чидайди ва юқори температурада сувда тобланади. |
437 | ТАТУ | Интерактив онлайн интернет-телеканал Intv.uz | Ўзбек тилидаги интернет ресурсларини муаллифлик видеолари билан бойитиш, ёщларга сифатли ва қизиқарли мултимедиа ресурсларин етказиш. | 12ёшдан 40ёшгача бўлган аудиторияга эга барча юридик шахслар |
438 | ҚарДУ | Қашқадарё сув ҳавзаларида икки паллали моллюскалардан фойдаланиб сувларни тозалаш ва марваридлар олиш технологияси | Моллюскаларга қизиқиш инсонларда қадим замонлардан бошланган: қадимий қўлёзмаларда қайд қилинишича, Х асрдаёқ садаф тақинчоқлар кенг тарқалган. Бироқ моллюска-ларнинг илмий жиҳатдан ўрганилиши эса фақат ХVIII асрнинг иккинчи ярмига тўғри келади. Маълум бир турлари сув муҳитида фильтр вазифасини ўтаса, бошқа турлари эса садафи учун овланади. | - Баликчилик |
439 | ЎзМУ | Пашша ва бошқа зараркунанда хашоротларга қарши курашиш | Пашша ва бошқа зараркунанда хашоротларга қарши курашиш. Махсус ёпишқоқ моддали қоғозларни йирик ўлчамларда ва керакли жойларда фойдаланиш самарадорлиги юқори бўлади | *ҳудудий маиший чиқинди тўпланадиган жойлар |
440 | ТошТЙМИ | Темир йўлни эгри участкасида BF-70 ва BF-70S туридаги шпалаларни ётқизишда темир йўл изи кенглигини ўзгаришини таъминловчи техник ечими | Темир йўлнинг эгри чизиқли эгрилик радиуси 349м дан 300м гача бўлган участкаларида темир йўл изи кенглиги 1530 мм қилиб белгиланган. Бу кенгликни таъминлаш учун BF-70S шпалалари кенг қўлланиб келинмоқда. Эгрилик радиуси 350м ва ундан катта эгри участкаларда ва тўғри участкаларда темир йўл изи кенглиги 1520мм қилиб белгиланган ва бу участкаларда BF-70 туридаги шпалалар қўлланилади. Таклиф қилинаётган техник ечими темир йўл изи кенглигининг 1520мм дан 1530мм га оҳиста ўзгаришини таъминлайди | "Ўзбекистон темир йўллари" АЖ Йўл хўжалиги бошқармаси |
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии. Пожалуйста авторизируйтесь или зарегистрируйтесь в системе.