16-1606
Oliy ta'lim yo`nalishlari va mutaxassisliklari klassifikatori
Oliy ta'lim yo`nalishlari va mutaxassisliklari klassifikatori
O‘zbеkistоn Rеspublikаsi Оliy vа o‘rtа mахsus tа’lim vаzirligi
Timur Samiyev
Telefon raqami: +99871 148-14-87
Elektron manzili: ax@edu.uz
Veb sayt: www.edu.uz
11.08.2016 15:53
28.02.2019 14:41
0.0
Tartib raqami | Code | Element turi | Ustun nomi ruscha | Ustun nomi o'zbekcha | Majburiy | Uzunligi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | G1 | Строка | Код области знаний (5=Бакалавриат, 5А=Магистратура) (узб) | Таълим тури (5=Бакалавриат, 5А=Магистратура) | 1 | 2 |
2 | G2 | Вещественный | Код области образований | Билим соҳаси коди | 1 | 1 |
3 | G3 | Вещественный | Код направления | Таълим соҳаси коди | 1 | 1 |
4 | G4 | Вещественный | Код направления | Йўналиш коди | 1 | 2 |
5 | G5 | Вещественный | Код специальности | Мутахассислик коди | 0 | 2 |
6 | G6 | Строка | Наименование области знаний (узб) | Билим соҳаси номи | 1 | 68 |
7 | G7 | Строка | Наименование области образования (узб) | Таълим соҳаси номи | 1 | 109 |
8 | G8 | Текст (строка больше чем 255 символов) | Наименование направления/специальности (узб) | Йўналиш/Мутахассислик номи | 1 | 369 |
9 | G9 | Строка | Наименование области знаний | Билим соҳаси номи (рус) | 1 | 78 |
10 | G10 | Строка | Наименование области образования | Таълим соҳаси номи (рус) | 1 | 105 |
11 | G11 | Текст (строка больше чем 255 символов) | Название специальности/направления | Йўналиш/Мутахассислик номи (рус) | 1 | 411 |
# | Таълим тури (5=Бакалавриат, 5А=Магистратура) | Билим соҳаси коди | Таълим соҳаси коди | Йўналиш коди | Мутахассислик коди | Билим соҳаси номи | Таълим соҳаси номи | Йўналиш/Мутахассислик номи | Билим соҳаси номи (рус) | Таълим соҳаси номи (рус) | Йўналиш/Мутахассислик номи (рус) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
161 | 5A | 3 | 1 | 7 | 2 | Ишлаб чиқариш-техник соҳа | Муҳандислик иши | Электр изоляцияли ва кабелли техника | Производственно-техническая сфера | Инженерное дело | Электроизоляционная и кабельная техника |
162 | 5A | 1 | 1 | 16 | 2 | Гуманитар соҳа | Педагогика | Ижтимоий-гуманитар фанларни ўқитиш методикаси (ҳуқуқ таълими) | Гуманитарная сфера | Педагогика | Методика обучения общественно-гуманитарным наукам (правовое образование) |
163 | 5A | 3 | 1 | 8 | 2 | Ишлаб чиқариш-техник соҳа | Муҳандислик иши | Ўлчаш ва назорат қилиш асбоб-ускуналари, методлари (турлари бўйича) | Производственно-техническая сфера | Инженерное дело | Приборы, методы измерения и контроля (по видам) |
164 | 5A | 3 | 1 | 9 | 2 | Ишлаб чиқариш-техник соҳа | Муҳандислик иши | Метрология, стандартлаштириш ва сифатни бошқариш (тармоқлар бўйича) | Производственно-техническая сфера | Инженерное дело | Метрология, стандартизация и управление качеством (по отраслям) |
165 | 5A | 1 | 2 | 1 | 2 | Гуманитар соҳа | Гуманитар фанлар | Лингвистика (тиллар бўйича) | Гуманитарная сфера | Гуманитарные науки | Лингвистика (по языкам) |
166 | 5A | 3 | 1 | 10 | 2 | Ишлаб чиқариш-техник соҳа | Муҳандислик иши | Темир йўл транспортида автоматика ва телемеханика | Производственно-техническая сфера | Инженерное дело | Автоматика и телемеханика на железнодорожном транспорте |
167 | 5A | 3 | 1 | 15 | 2 | Ишлаб чиқариш-техник соҳа | Муҳандислик иши | Геодезия ва картография (функциялари бўйича) | Производственно-техническая сфера | Инженерное дело | Геодезия и картография (по функциям) |
168 | 5A | 5 | 1 | 2 | 2 | Соғлиқни сақлаш ва ижтимоий таъминот | Соғлиқни сақлаш | Болалар хирургияси | Здравоохранение и социальное обеспечение | Здравоохранение | Детская хирургия |
169 | 5A | 1 | 2 | 3 | 2 | Гуманитар соҳа | Гуманитар фанлар | Тарих (йўналишлар ва мамлакатлар бўйича) | Гуманитарная сфера | Гуманитарные науки | История (по направлениям и странам) |
170 | 5A | 3 | 1 | 16 | 2 | Ишлаб чиқариш-техник соҳа | Муҳандислик иши | Шахта ва ер ости муҳандислиги (фаолият тури бўйича) | Производственно-техническая сфера | Инженерное дело | Шахтная и подземная инженерия (по виду деятельности) |
171 | 5A | 1 | 2 | 4 | 2 | Гуманитар соҳа | Гуманитар фанлар | Этнография, этнология ва антропология | Гуманитарная сфера | Гуманитарные науки | Этнография, этнология и антропология |
172 | 5A | 3 | 1 | 17 | 2 | Ишлаб чиқариш-техник соҳа | Муҳандислик иши | Нефть-газ конлари геологияси | Производственно-техническая сфера | Инженерное дело | Нефтегазопромысловая геология |
173 | 5A | 1 | 2 | 5 | 2 | Гуманитар соҳа | Гуманитар фанлар | Фалсафа (қўллаш соҳаси) | Гуманитарная сфера | Гуманитарные науки | Философия (сфера приложения) |
174 | 5A | 5 | 1 | 5 | 2 | Соғлиқни сақлаш ва ижтимоий таъминот | Соғлиқни сақлаш | Фармацевтика ишини ташкил қилиш ва бошқариш | Здравоохранение и социальное обеспечение | Здравоохранение | Организация и управление фармацевтическим делом |
175 | 5A | 1 | 2 | 6 | 2 | Гуманитар соҳа | Гуманитар фанлар | Диншунослик | Гуманитарная сфера | Гуманитарные науки | Религиоведение |
176 | 5A | 3 | 1 | 19 | 2 | Ишлаб чиқариш-техник соҳа | Муҳандислик иши | Нефть ва газ конлари машина ва жиҳозларидан фойдаланиш | Производственно-техническая сфера | Инженерное дело | Эксплуатация машин и оборудования на нефтегазовых месторождениях |
177 | 5A | 5 | 1 | 6 | 2 | Соғлиқни сақлаш ва ижтимоий таъминот | Соғлиқни сақлаш | Иммунобиологик ва микробиологик препаратлар технологияси | Здравоохранение и социальное обеспечение | Здравоохранение | Технология иммунобиологических и микробиологических препаратов |
178 | 5A | 1 | 3 | 1 | 2 | Гуманитар соҳа | Математика | Эҳтимоллар назарияси ва математик статистика | Гуманитарная сфера | Математика | Теория вероятностей и математическая статистика |
179 | 5A | 1 | 3 | 2 | 2 | Гуманитар соҳа | Математика | Амалий математика ва ахборот технологиялари | Гуманитарная сфера | Математика | Прикладная математика и информационные технологии |
180 | 5A | 3 | 2 | 3 | 2 | Ишлаб чиқариш-техник соҳа | Ишлаб чиқариш технологиялари | Машинашунослик | Производственно-техническая сфера | Технология производств | Машиноведение |
Tizimning ushbu imkoniyatidan foydalanish uchun Siz avtorizatsiyadan o'tishingiz kerak! Iltimos avtorizatsiyadan o'ting yoki tizimda ro'yxatdan o'ting